Dünya

INFLOW, influencer projeleriyle 21 uluslararası ödül kazandı

Influencerları ve dijital fikir liderleriyle bir araya getiren INFLOW Summit’in yaratıcısı olan INFLOW, Türk Hava Yolları ve İGA İstanbul Havalimanı için yaptığı kampanyalarla New York merkezli Digiday Media tarafından organize edilen Digiday Avrupa Ödülleri ve dünyanın önde gelen iş ödülleri organizasyonu Stevie Ödülleri’nde toplam 21 ödüle layık görüldü.

INFLOW Kurucu Ortağı Afşın Avcı, Türkiye’den dünyaya açılan markaların sesini küresel çapta duyurmak için yenilikçi bir model benimsediklerini belirterek konuya dair şunları söyledi:

“Ödüller önemli ve gurur verici olsa da asıl kritik nokta ülkemizdeki markaların sesini dünyaya başarıyla duyurmak. Bugün markanızı ya da kampanyalarınızı uluslararası pazarlarda duyurmak istiyorsanız, dijital dünyadan mutlaka yararlanmanız gerekiyor. Bunu yaparken de yenilikçi projeler yaratmalı, dijital dünyanın ve sosyal medyanın sıradan olmayan isimleriyle çalışmalısınız. INFLOW olarak, dünyanın önde gelen tüm influencer ve dijital fikir liderleriyle, her sektörden marka için projeler gerçekleştiriyoruz. Markanın ruhuna uygun projeleri, yine kendilerinin ağırlığını ve heyecanını taşıyabilecek influencerlar ile dünyanın dört bir yanında hayata geçiriyoruz.”

INFLOW’un Türk Hava Yolları ile gerçekleştirdiği More Than A Final 2023 isimli projesi kapsamında, 2023 UEFA Şampiyonlar Ligi Finali’nin İstanbul’da düzenlenmesiyle İstanbul Boğazı’nın ortasında çim saha ile döşenmiş bir teknede futbol maçı düzenlendi. Dünyanın dört bir yanından gelen ve 400 milyona yakın takipçisi olan 20 influencer ve profesyonel bir hakemin yer aldığı maçta, İstanbul’un eşsiz konumu ve cazibesiyle turnuvanın heyecanı bir araya getirildi. 3 günlük programda 750 sosyal medya paylaşımı ile etkinliğe dünya çapında toplam 302 milyon 934 bin 926 erişim elde edildi. Kampanyada 10,7 milyon dolar medya değeri elde edildi.

INFLOW, FIFA Dünya Kupası 2022’nin Katar’da gerçekleştirilmesiyle birlikte İGA İstanbul Havalimanı, yoğun hava trafiğindeki önemli rolünü vurgulamak amacıyla kupanın çeyrek finalinden final maçına kadarki süreçte, etkinlikler ve ödüllü yarışmalar düzenledi. Toplam 20 farklı video içerikle toplamda 5,6 milyon kişiye ulaşıldı. İGA İstanbul Havalimanı’nın Instagram hesabında yüzde 6,15 büyüme sağlandı.

(HABER MERKEZİ)

elbeylihaber.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
Emniyettepe Escort
Murat Çesme Escort
Sanayi Escort
Yeşilköy Escort
İnceğiz Escort
Hasanpaşa Escort
Güngören Escort
19 Mayıs Escort
Emniyet Evleri Escort
Bahçelievler Escort
Güzelce Escort
Mithatpaşa Escort
Safa Escort
Yavuz Selim Escort
Baltalimanı Escort
Kayabaşı Escort
Geredeli Escort
Haraççı Escort
Gümüşpınar Escort
Elbasan Escort
Karlıbayır Escort
Karadolap Escort
Kurna Escort
Molla Gürani Escort
Kazım Karabekir Escort
Emniyet Evleri Escort
Çınardere Escort
Cennet Escort
Hürriyet Escort
Hobyar Escort
Büyükçekmece Escort
Atakent Escort
Küçük Sinekli Escort
Gazi Escort
Yaka Escort
Cumhuriyet Escort
Koca Mustafapaşa Escort
Kınalıada Escort
Paşaköy Escort
Saray Escort
Hürriyet Escort
Hocapaşa Escort
Çiğdem Escort
Bolluca Escort