Bizim Toptan yılın ilk yarısında büyümesini sürdürdü.
Türkiye’nin en yaygın organize toptancı pazarı Bizim Toptan, çok kanallı stratejisi ve güçlü dijital altyapısı ile yılın ilk yarısında büyümesini sürdürdü. Bizim Toptan yılsonu büyüme hedeflerini yükseltti.
Türkiye’nin en yaygın organize toptancı pazarı Bizim Toptan, 2023 yılı ilk 6 aylık sonuçlarını KAP’ta açıkladı. 2023 yılının ilk yarısında teknolojik altyapısı, geniş mağaza ağı ve SEÇ Market ile mevcut müşteri sayısını artırarak istikrarlı büyümesini sürdürdü. Bizim Toptan’ın yılın ilk 6 ayında satış gelirleri geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 72,5 artarak 9,5 milyar TL’ye ulaştı. Şirket, yılsonu büyüme hedefini %60-70 aralığına yükseltti.
Çok kanallı satış stratejisi kapsamında kaliteli ürünleri hem EDT hem de perakende müşterilerine en uygun fiyata ulaştırmayı hedefleyen Bizim Toptan, mağaza yatırımları ile pazardaki güçlü konumunu sürdürmüştür. Bizim Toptan, yılın ilk yarısında açılan 1 yeni mağaza ve deprem nedeniyle kapanan 2 mağazanın ardından 179 mağazadan oluşan geniş bir şube ağıyla faaliyet gösterirken, SEÇ Market mağazalarının sayısı 2 bin 604’e yükseldi. SEÇ Market iş ortaklığı modeli ile perakende kanalında büyürken, EDT kanalında da müşteri portföyünü büyütmektedir.
Kahramanmaraş’ta 11 ili derinden etkileyen deprem felaketinin ardından bölgede en çok ihtiyaç duyulan gıda ürünlerinin depremzedelere kesintisiz ulaştırılması için ek tedbirler alan Bizim Toptan, çadır mağazası sayesinde acil ve günlük ihtiyaçların karşılanmasına destek veriyor. İskenderun’da kurmuştur. Güçlü lojistik ağı ile Bizim Toptan, Denizli’de bulunan deposu ile tedarik zincirinin devamlılığını sağlamaktadır.
HÜSEYİN BALCI: “MAĞAZA AĞIMIZI VE İSTİKRARLI BÜYÜMEMİZİ GENİŞLETMEYE DEVAM EDECEĞİZ.”
Bizim Toptan CEO’su Hüseyin Balcı, ilk yarı mali sonuçlarını değerlendirerek, “Yılın ilk yarısında yaşadığımız büyük zorluklara rağmen mağaza ağımızı büyütmeye ve genişletmeye devam ettik. Aktif sayımızı artırdık, artırmaya da devam ediyoruz. EDT ve perakende kanallarındaki müşterilerimiz.SEÇ Market ağımızı genişleterek esnaflarımızla birlikte büyüdük.Çalkalanan bölgede kesintisiz tedarik için çalışmaya devam ediyoruz.Her hareketimizin merkezinde müşterilerimiz var.Müşterilerimize sunmaya çalışıyoruz. daha rahat bir alışveriş deneyimi.Bu kapsamda dijital altyapımızı çağın gereklerine ve müşterilerimizin ihtiyaçlarına göre yeniden şekillendiriyoruz.Hizmetlerimizi ülkemizin dört bir yanına kesintisiz ulaştırmaya devam edeceğiz.”
TOPTAN MAĞAZALARIMIZ HAKKINDA
2001 yılında kurulan Bizim Toptan Satış Mağazaları, 71 ilde 179 mağazası ile Cash & Carry (Organize Toptan Ticaret) segmentinin mağaza sayısı bakımından en büyük, erişilebilirlik açısından en yaygın şirketidir. Bizim Toptan, kendi özel markalarının yanı sıra tüketici bilinci yüksek çok uluslu ve uluslararası markaların da aralarında bulunduğu yaklaşık 8 bin eser satmaktadır. Dijital yatırımlarıyla altyapısını sürekli geliştiren ve müşterilerine kişiye özel hizmetler sunan Bizim Toptan, PROSAF operasyonuyla konut dışı tüketim müşterilerine de “yerinde teslim” hizmeti sunuyor. Halka açık bir şirket olan Bizim Toptan’ın hisseleri BİZİM koduyla Borsa İstanbul’da işlem görmektedir.
REKLAM YAYINI